20 december – Shoppen!

december 2009 004 Vandaag willen we een beetje winkelen en daarbij kijken of we misschien een laptop voor een goede prijs kunnen vinden. Daarvoor gaan we naar het nabijgelegen Port Charlotte. Daar heb je namelijk het Port Charlotte Town Center Mall. Een grote mall met een Best Buy (voor de laptop), Macy’s, JC Penney, Sears en vele andere winkels.

In de Best Buy zien we al snel een goede aanbieding voor een laptop, maar helaas is deze net uitverkocht. Volgens het personeel komen er morgen waarschijnlijk weer nieuwe binnen, dus we gaan hier later nog even voor terug. Gelukkig hoeven we ons verder niet te vervelen in de Mall. Ik vind het alleen al leuk om te zien hoe de mensen hier naar de kerst toeleven. Veel mensen dragen kerstkleding. Ik zie een vrouw met kerstballen in de oren en mensen met een kerstmuts oplopen. Er is ook een Santa Claus in de Mall aanwezig waar de kinderen bij op schoot kunnen zitten.

december 2009 001december 2009 019 december 2009 020

december 2009 009 december 2009 008 december 2009 012

december 2009 011december 2009 014Beladen met heel wat tasjes keren we aan het einde van de middag huiswaarts. Onderweg komen we langs huizen met kerstversieringen. Sommige mensen zijn wat mij betreft een tikkeltje doorgeschoten. Vooral bij daglicht kan je soms echt lachen.

december 2009 029Ons eigen huisje ligt er nog even rustig bij. Het is hier zo totaal anders dan in Centraal Florida. Het is hier een stuk rustiger. Ik herinner me nog goed dat we vorig jaar rond deze tijd in Orlando regelmatig vast in het verkeer stonden. Daar hebben we nu geen last van. Hoewel het weer een tikkeltje beter zou kunnen, hebben we tot nu toe een heerlijke vakantie. En als het goed is schiet vanaf dinsdag de temperatuur weer omhoog!

december 2009 057

1 opmerking:

  1. O yess volgend jaar koop ik zo een ding met m&m's erin haha.

    Ik vind het super dat je toch de blog bij houdt hoor zit hier in heeeeeel koud rotterdam heerlijk jullie verhalen te lezen

    BeantwoordenVerwijderen