29 en 30 december – De laatste dagen

Ik probeerde te bedenken wat we gisteren ook al weer hebben gedaan, maar ik kon er niet opkomen. En toen ik wat verder nadacht, herinnerde ik me vaag dat we weer eens wat gewinkeld hebben en een beetje gezwommen. Niets bijzonders dus. Dat het allemaal zo vaag is, betekent dat ik in vakaniestand sta. Wat alleen zo jammer is, is dat het vandaag alweer onze laatste dag is. Morgen vliegen we weer terug naar huis en maandag begint het normale, dagelijkse leven weer.

De hele dag ging het door onze hoofd dat het de laatste dag was. Daar moesten we nog even optimaal van genieten, natuurlijk. Het is hier heerlijk weer, dus er moest nog gezwommen en gezond worden. En o ja, we hebben fietsen! Ik ben gauw nog even met de kinderen de buurt rondgefietst.

En toen bedachten we dat we het strand en de zee nog moesten zien. En we moesten nog even naar de Wal-Mart. Want, vandaag, de allerlaatste dag, moeten we het allemaal nog meemaken ;-)

Het was trouwens nog redelijk druk op het strand ook. Het was vandaag heerlijk warm en zonnig weer en veel mensen wilden daarvan profiteren.

Jongste beachboy:

Oudste beachboy:

Oké, goed en dan nog even de pier oplopen.

Als afsluiter, terwijl de koffers al half gepakt waren, gingen we ook nog even aan de BBQ. Voorlopig de laatste keer, want in Nederland kunnen we dat voorlopig vergeten, schijnt het. Lou heb ik ook in een koffer gegooid. Hierboven is de allerlaatste foto van hem te bewonderen. Ik ben die aap meer dan zat ;-)

Ik ben wel benieuwd hoe het vliegen morgen gaat en hoeverre  er nieuwe veiligheidsmaatregelen doorgevoerd zijn. Ik hoop toch echt dat het allemaal een beetje meevalt.

En zo was dit het laatste logje uit zonnig Florida *snik* Mijn volgende log zal ik schrijven vanuit koud Nederland. Brrrrr… eigenlijk wil ik daar nog even niet aan denken.

1 opmerking:

  1. Hoi Tina,

    Nou jullie hebben het in ieder geval weer super leuk gehad!!

    Hier is het berekoud, maar gelukkig is alle sneeuw zo goed als gesmolten want dat was maar een ramp.

    Een hele goede vlucht terug en ik ga de oliebollen verder bakken haha en alvast een goed uiteinde!!!

    BeantwoordenVerwijderen